en vacker dag kanske du kommer till mig, och säger att du har ångrat dig,


Present 14, precis, så är det!




fin bild, nOooot. seriously jag är fan på flummhumör, men det gick bort nu, ska göra läxa.
Lite bilder från helgen kanske kommer idag, vi får se om jag får tid.


Idag så har jag ridit dante ♥ red ut och han var suuuuuper duktig. Menmen, vi fick tillbax matteprovet idag (inte nöjd) så därför tänker jag inte säga resultatet, men om man skulle mäta i betyg så vart det nog över g, hoppas jag?! Iaf, gjorde typ inget idag, ska se på desperate housewieves klockan nio sen kanske jag ska titta på stjärnfall. Glömde säga att jag gjorde de igårkväll, men det kan jag leva me. Ja, nu får ni ha en god kväll, än sålänge, puss. / Malin Lindberg.☺☻♥♦♣♠•◘○☺0♂♀♪♫☼►◄↕‼¶§▬↨↑↓→←∟↔▲▼ !"#$%&'

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg



Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2010-12-15 @ 13:45:15
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0