baby, du e fin



Jag har inte hunnit blogga idag, har faktist ett liv oxå...

Menmen, ska typ lägga mig nu. HAHAH. Men är iaf på flumhumör som kallar emil för baby?
Jag vill lägga mig eftersom de e jul imorgon, YESSS :D

Inga bilder tog jag idag i stallet, red ju två hästar.


Först red jag bomby, sen red jag dante! :). Mockningen var jobbig, har aaaaaapa ont i ryggen.
Menmen på lördag e de nya tag ska rida båda två då me. Samma sak på söndag.

Sen längtar jag efter att på sova hela lovet, helvete vad de ska blir skönt!


Jag ska nog ladda ner hela Vampire Diaries säsongerna för är såååå sugen att de på de nu.
Ska eventuellt ladda ner One Three Hill säsongerna oxå. Men nu måste jag bädda, pusshej. / Malin Lindberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0