cypern bilder:D






bikini jag köpte där, 650:- MINA pengar åxå !


bjudeeeeer :O


hahah omg :O






haHA










det är bikinin som står ut där nere ,,



tjockismage;(






haha, lite bilder iaf:) sent, men jag har inta orkat, hade nästan lust att sluta efter halva .. nejmen, vi ska ju på semester i september, igen. typ egypten, elle kreta, eller kanske cypern igen:D asså vi åker typ alltid till cypern, har gjorti flera år, kommer bli fett kul iaf') men, ridlägerbilderna kommer nästa vecka,, vi åker ju till farmor imorn, rottne, typ jönköping. Så jag ska börga fixa mej till det. Sen kommer vi iaf hem på söndag eller måndag, jag kommer inte ihåg. men sista helgen fan :( skolan börjar och det suger.  fast träffa kompisar, men dom bästa är inte kvar :( asså klassen dåra . nejnu ska jag typ kolla på teve eller sova, pussar! / malin - lindberg ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

SVAR: Tack detsamma!

Allt bra? :)

2010-08-13 @ 15:37:31
URL: http://arerich.blogg.se/
Postat av: Erika

SVAR: Helt okej, gör du? :)<3

2010-08-13 @ 15:53:45
URL: http://arerich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0