stalleet :D

hejsan, åkte till stallet idag igen, mockade lite sen red jag dante inne på banan, han var jätte duktig den guldklimpen  ♥ sen så när jag släppte ut honom i hagen stog jag och myste med honom, kanske en halvtimme, han är så jävla bra, finns inte ord.Han stog där och blunda, jag lutade huvudet mot honom och sa: jag ska aldrig lämna dej, du är min, ingen dej ingen mej <3 sen så typ var jag med emma som tog hand om ebba, sen typ smet pompe, sen jag vettefan.  Iaf så lagade tessan tacos, ja smakade lite (a' sen skulle jag hem, dagen var typ så..




- rosa, du var en ängel, jag fattar inte att man kan sakna dej såhär mkt, jävla sötnos vardu  ♥ jag älskade dej mest, gumman vi två <3








jag saknar dej så jävla mkt, spola tillbax tiden, klarar inte dethär längre, :(



Kommentarer
Postat av: Emilia!;)

Jag saknar henne så otroligt mycket ! <3 :(

2010-08-22 @ 08:31:08
URL: http://emiliacupcake.blogg.se/
Postat av: emma

Hon var ju bäst :) <3 saknar rooosa !!! <3<3<3<3

2010-08-22 @ 20:36:28
Postat av: Toril

är det du som har tagit bilderna?

2010-08-24 @ 18:38:20
Postat av: Toril

är det du som har tagit bilderna?

2010-08-24 @ 18:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0