rubrikenfan;D

godmorgon, idag så åkte mamma och pappa å fiska, vid fem på morgonen? jag vaknade ju såklart, jag tänkte gå upp, jag visste inte var klockan var? men jag orkade inte, så jag sov ett tag till, mamma och dom kommer hem vid tio och väcker mej -.-' så berättar mamma att hon har fått en regnbåge, men jag fattar inge :S jag tänkte sen sån här färglad sak uppe i himmelen, haha. Men sen så gick jag upp, åt frukost och då var det såhär att min oboy' var i mikron, och så ska pappa värma ett bröd, men han visste inte att oboyen var inne, så han ba öppnar mikron, stoppa in den där burken eller vad det nu är, liksom på min oboy? så det blir oboy i hela mikron, haha. Men alldeles nyss så kollade jag på systemkameror, jag vill liksom inte ha en avancerad eller så, bara en enkel. Så nu önskar jag mej en systemkamera när jag fyller år, ett tag kvar, men bara 84 dagar kvar, tror jag? jag suuger på matte xD menmen, ska nog ta på mej någe snyggt och göra något av denna dag, pussar! / malin - lindberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0