oh baby, it's magic!

hejsan gullepluttar'


sen update, me jag har spelat mario kart wii. Imorn är det ridläger, är taggad som FAN ! asso shit va kul dt kmr bli ;o jo, angående "festen" igår så drack jag ganska mkt cola, så kunde inte somna inatt, haha. Men ikväll ska jag lägga mej tidigare, och ingen cola! ska upp 7 imorn så .. ja, jag ska ju ringa fidde, kom på det nu jjue:) snart nejmen, ska putsa mina ridskor snart oxå. det är sol ute, det gillar vi! menmen, ska vell forsätta mitt privata liv, skriver ikväll, pussar!



snodde bilden ifrån emilias blogg. ÄLSKAR DEJ HANNIS, PUSSAR FRÅN MEJ, jag fattar inte, finns inte ord :'(

Kommentarer
Postat av: Emilia!

hahah det gör inget:D

2010-08-03 @ 12:45:59
URL: http://emiliacupcake.blogg.se/
Postat av: Moa

fina bilder från cypern :) <3

2010-08-13 @ 23:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0