myggbet i pannan :S

tjao, Har varit i stallet, kom hem vid kvarti sju eller ngt. Idag fick jag rida en skrittur med bästaste dante, bäst! ♥ han var inte så rädd, eller inte alls. Han brukar inte vilja vara själv, han har vänt förut, och jag har inte orkat bråka med honom. Men idag, han försökte inte ens? fast jag hade ju ett spö med mej, men endå :P ah, men var inte där så länge, skolan snodde yup hela min dag .. Blev några kort iaf, ska lägga in dom imorgon om jag hinner, jag SKA försöka. Ska ju somsagt till stallet hela resten av denna vecka, Sen på måndag. Sen är det ju skolfoto på måndag, så jag måste kolla vad jag ska ha på mej :o nejmen, detta får inte  bli så långt, vi hörs imorgon, pussar! / malin - lindberg  ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

SVAR: Hehe, gör idag då? :D

2010-08-21 @ 11:54:32
URL: http://arerich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0