linnea ,, :D

hejsan. Nu har jag kommit hem ifrån örebro, eller ja, ni visste ju inte att jag var där, xd. Men iaf så har jag fått min kära systemkamera nu, yes! sen typ köpte jag lite linnen oså, bild kommer i ett nytt inlägg .. :D haha, nejmen, mamma ringde och sa att vi skulle till örebro och att det var något kul för mig .. Så jag kom hem, mamma sa och jag vart överlycklig ♥ linnea fick följa med, vi handlade ju oså i marieberg, ah bild kommer ju sen som sagt. nä, men har inge mer och säga, jo, juste! kameran är klar vid tio ikväll, ska testa den då . tiden ska rinna iväg, ska typ fixa lite i mitt rum oså, med skåpet, ska ställa allt smink där. Sen ska jag duscha, sen kolla på tv. pussar! / malin ♥


jag tror det är en sån?

Kommentarer
Postat av: Ida

åhhh fiin kamera...sån vill jag med ha =)

2010-08-27 @ 12:05:51
Postat av: Toril

är avis!!!!!

2010-08-27 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0