godnatt, sista inlägget asso.

hejsan gullepluttar' Det hör bli sista inlägget för ikväll, ska berätta om idag, men inte lika mkt, haha.



- Vi kom till skolan vid 9, kvart över nio började alla samlas, presentera oss oså. Sen sjöng vi, eller ja, inte jag, hehe. Sen fika sen typ upp i klassrummet. Sen pratade vi, höhö. menmen, vi kom ut till stallet vid tolv, sen så nästan direkt, eller kanske en timme senare? ah, iaf så sa therese att jag skulle rida bomby, när vi kom red ngn dante, buhuhu :( ah, men jag red iaf bomby, det gick mkt bättre idag, men linnea följde ju med oxå. Senare fick jag rida dixie, linnea fick rida golden. Det blev en lugn och härlig skrittur ute på vägen, dixie blev faktist bara rädd en gång, det var när en bil körde i en vattenpöl och allting skvätte runt. Sen en rolig sak, det gjorde min dag faktist. Linnea sa såhär: kolla, där är det massa ridskor! åh fyfan! det var ju hästskor, men hon sa ridskor, jag höll på å dö, satt på en sak ramlade nästan ner ju. Sen är det en annan sak, det var såhär att vi skulle ta in hästar, filur hade ingen grimma så linnea tog grimskaftet runt halsen, sen när hon går in i boxen, ber hon en tjej att stänga boxdörren, men att stänga boxdörren är att putta igen den inte LÅSA. Men linnea menade låsa, men hon visste ju inte bättre. Sen så när jag går dit, då står det ju en privathäst precis utanför boxen, men sen ser jag att någon puttar på dörren, sen står jag typ brevid dörren, sen så smiter filur, jag får inte tag i honom när han är framför mej, inte hon andra sm oxå försöker, sen fick jag springa upp för att fånga honom, men när jag närmar mej så springer han iväg, sen står han och äter gräs vid dom andra hagarna. Sen så är det så att jag är den enda som försöker fånga in honom, assåååååååååååååå !  sen får jag tag i honom, går ner, sen får jag hålla i honom, sen hittar inte linnea goldens grimma, så hon får stå och hålla i. Sen blev allt krångligt, för vi ställde in golden i sin box, men man måste ta ut filur när man tar ut golden, eller måste måste man ju inte, men annars smiter fille. Sen ska nån ta ut fille, medans en håller i ppompe, så jag håller i pompe och filur, sen får linnea ta ut golden och sätta fast honom, sen ta filur medans jag ställer in pompe i goldens box. aja, typ dagen, blir långt nu, pussar! / malin - lindberg ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag skrev ett uppmärksammat inlägg om kärlek på min blogg för inte så länge sedan. Det var ärligt och intensivt, utelämnade inga smutsiga detaljer och jag gav allt jag hade att ge. Men framförallt kändes det viktigt. Det var från början ett önskemål av mina läsare och jag valde att ta till mig det önskemålet berätta om hur det är att försöka hitta glöden igen efter man blivit dumpad. Glöden i en annars så destruktiv vardag där man vinglar på kanten av en avgrund. Jag tror att det här är otroligt viktigt att få ut, för någonstans finns det hopp. Det finns liv och det finns hopp och jag tycker att det är fruktansvärt viktigt att dela med sig utav det. Läs det gärna. :) Jag lovar dig, att det och alla andra texter jag skrivit om kärlek, är bra.



Direktlänk till kategorin med inläggen om kärlek kommer här: http://thefworld.blogg.se/category/tankar-om-karlek.html



Kram!

2010-08-18 @ 21:57:57
URL: http://thefworld.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST

allt bra med dig sötnos? =)

2010-08-19 @ 11:17:12
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: HANNAS - Vinn valfritt smycke!

Sv: ja det var rätt ;D allt bra med dig? :)

2010-08-19 @ 18:06:00
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0