fångarna på fortet :D

hejisan sötnosar. Jag följde med fideli hem idag, för didrik kunde inte vara själv. Vi satt tyå vid datorn, letade efter ett recept. Jag skoja lite med henne och skrev: HOS MISTER MALIN ♥ haha, min humor! ah, men iaf så blev hon "sur" så hon låste in mig i  idalis rum, sen öppnade hon inte! sen så släppte hon ut mig, hon skulle på toa, då skrev jag detdär, och hon märkte inget, hade skrivit på två ställen. Sen skrev hon ut dendär, för jag ville ha en, hon hade ju skrivit ut innan till sig. Sen när hon inte såg, då böt jag, gick ner och lämnade min, sen fick hon damp på mej xd. Sen så bakade vi kladdkaka, en kladdig ville vi ha .. sen så skulle vi iaf göra kompisarmband, det gick ju bra (y) senare så glömde hon bort mej ;o hon satt med idali och pratade vid datorn, jag satt nere i köket och bara stirra in i väggen .. haha nejmen, sen så skulle jag hem, mamma kom hem tidigare, idag.skriver mer imorgon, pussar! / -      malin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0