bildbomb !

Tjohej å hopp ! :)

Idag när jag var ute med sammie tog jag nåra bilder ;P







































Nu blire lite bilder sen jag & linn hoppa med han för nån dag sen :)


asså, bilden bjuder jag fan på ! :$




haha, sammies öron ! kmr du ihåg linn ? vi skratta mke åt det ;P


men gud mitt face ! aja skitsamma -.-'


lite suddug men whatever ? ;)

asså har lite fina bilder som jag kmr laddå upp, lite olika :)



Emil & Alec (a' najjs ju ;P 


min bäbe ;;) <3


Min Dante älsk :) <3


åhh Dante ! älskarejj mest<3


jag & bäbe pussas ;:)









fin fin ;) <3


sötnos<3


Lilla fillle bus <3


Poompee gullunge ;O <3


Selma till vänster & Forest(svarten) till höger ;P


Foorest :) <3


Selma <3


Mupp bild på meii -.-'


Min ällskk :) <333


fail bild på meii XD



såe ;P många men whatever :) nu har ni någe att gö ((: <3
pusshej♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0