måndag.

Hej hej :')

red Dante idag dåe, & det var kul:)

vi red inne och han kändes jätte fin hela tin.

sen såhär, jag skulle ge han en morot när jag red

och när han skulle ta den så putta han ner den på marken.

Så typ ett varv senare så hittade han den och åt XD.

Och jag var duktig idag för jag borstade han jätte länge

och borstade bort massa hår ;P

så ren var han, och när jag hade ridit klart så gjorde jag iiordning han lite snabbt sen så gav jag & mamma ut betfor och så tog vi in hästarna.

& jag tog golden först och sen n'är jag skulle hämta filur så typ

var berra bakom och ville fölla med, så fick såklart vänta & få hjälp att nån annan tog berriis ! ;)

 

min dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0